reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kamil Bodnár

Kamil Bodnár

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám svojský uhol pohľadu, rád sa vyjadrujem v inotajoch a píšem medzi riadkami.V komunálnych voľbách v roku 2018 som bol zvolený za poslanca bratislavskej mestskej časti Ružinov. Vo voľbách do VÚC BA v roku 2017 som skončil ako prvý náhradník za obvod Ružinov.Venujem sa analýze verejných obstarávaní a vzájomných politických prepojení, čo mnohokrát pri svojej práci využila expodpredsedníčka NR SR Lucia Ďuriš Nicholsonová.Pracujem ako dátový analytik. Veľmi rád cestujem. Zoznam autorových rubrík:  Pomenúvajme veci pravými menamNezaradenéPolitikaMoje hranie sa so slovami

reklama

Moje hranie sa so slovami

Moje hranie sa so slovami - Koniec a začiatok

Kamil Bodnár

Moje hranie sa so slovami - Koniec a začiatok

...a nastala tma.NAVEKY! Tá posledná nádej zhasla.Svedomie už z posledného kričí:„Nádej umiera posledná!“,a vzápätí je pohltené.TMOU. Ukrutnou, temnou a SILNOU.Všetci stratili nad sebou kontrolu.Už to nie je to, čo bolo.Bojovať proti tomu? Načo? A čím?Už tu nie je nič dobré!Posledný človek, čo ešte včera...Ale nič! Už to je minulosť.Včera trochu povolil a dnes...Dnes už nie je človekom.

  • 20. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu